• Úvod
  • Jak nás hodnotí naši zákazníci, strana 3

Jak nás hodnotí naši zákazníci, strana 3

Ověřeno zákazníky Od roku 2011 se účastníme služby Ověřeno zákazníky, provozované nezávislým nákupním portálem Heureka.cz. Recenze mohou psát pouze zákazníci, kteří v našem obchodě nakoupili, čímž je zaručena objektivita celkového hodnocení.

Díky dlouhodobě kladnému hodnocení našich zákazníků jsme získali prestižní zlaté logo Ověřeno zákazníky, které potvrzuje vysokou kvalitu poskytovaných služeb obchodu LevnéStavebniny.cz. Detailní hodnocení na Heureka.cz

Nejnovější hodnocení našich zákazníků:

před 2 měsíciOvěřený zákazník100%

rychlé vyřízení

před 2 měsíciOvěřený zákazník90%

Slušné a vstřícné jednání.

před 2 měsíciOvěřený zákazník30%

Komunikace s timto obchodem je silena! Tolik cisel a ani jednomu se nedovolate. Pokud se vam asi po patnactem pokusu, pri stridani vsech uvedenych cisel v rozmezi nekolika hodin, podari dovolat, tak zjistite, ze tam vlasne nebylo potreba volat, protoze ten pan na druhe strane vam nedokaze ohledne doby dodani nic rict.

Neda se dovolat na zadne cislo

Nechapu, proc zbozi, ktere bylo skladem, odeslali az za tyden

Snad jen priznive ceny

LevnéStavebniny.cz
Odpověď obchodu LevnéStavebniny.cz

Dobrý den,

velice se omlouváme za opožděné dodání zboží.

V současné chvíli jsme zahlceni množstvím objednávek a zároveň došlo ke krátkodobému výpadku personálu na skladě.

Děkujeme za pochopení a budeme se snažit, aby k podobné situaci již nedošlo.

Tým LevnéStavebniny.cz

před 2 měsíciOvěřený zákazník

V web je psani 'do 2 dni'
po platba je 'do 5 dni'
stale cekam vic nez 10 dni

LevnéStavebniny.cz
Odpověď obchodu LevnéStavebniny.cz

Dobrý den,

omlouváme se, že musíte na své zboží dlouho čekat.

Prvotní zpoždění bylo naší chybou (jsme zahlceni množstvím objednávek), následně nám dodavatel dodal špatné zboží. Zítra dovyzvedne správné zboží dle Vaší objednávky přímo u dodavatele náš řidič a zboží Vám co nejrychleji dodáme.

Děkujeme za pochopení a uděláme vše pro to, aby k podobné situaci již nedošlo.

Tým LevnéStavebniny.cz

před 2 měsíciOvěřený zákazník60%

strašně dlouhá doba dodání

super komunikace

zboží neměli skladem tak mi bylo nabídnuto jiné ve stejné cenové relaci

před 2 měsíciOvěřený zákazník100%

Mohu doporučit, vždy vychází vstříc

před 2 měsíciOvěřený zákazník10%

Lituji tady svuj nákup zboží,protože se cítim podveden a oklamán,prodejce se vymlouvá na výrobce,připadá mi to jak malý kluk brečí a hedá výmluvy!

Nedá se dát ani kousekpozitíva! NEKUPOVAT NIC!

Lháři,prodávají zboží,které nevyhovuje popisu,VYMLOUVAJí SE NA VýROBCE! Podal jsem podnět na ČOI-ku dále to bude řešit soudem

Absolutně všechno

LevnéStavebniny.cz
Odpověď obchodu LevnéStavebniny.cz

Vážený pane Strycku,

je nám líto, že jste se stínící sítí nespokojen.

Produkt, který jste si objednal 21. 6. 2018, jsme předali 22. 6. 2018 přepravní službě DPD. Poté jste 29. 6. 2018 zaslal e-mail s informací, že nejste s produktem spokojen a že odstupujete od kupní smlouvy. Kolega na Vámi zaslaný e-mail reagoval 2. 7. 2018, kde Vás informoval, že máte právo od kupní smlouvy odstoupit a zboží nám můžete vrátit. Také přidal vysvětlení k 90% zastínění sítě. Do dnešního dne se nám síť nevrátila, abychom Vám za ni mohli vrátit peníze.

Po Vaší recenzi jsme prověřili popis produktu, který uvádíme na našich internetových stránkách. K produktu jsme přidali technický list a upravili gramáž z námi deklarovaných 80 g/m2 na 70 g/m2. Je možné, že došlo ke změně ze strany dodavatele. Poté jsme síť převážili a její hmotnost byla 73 g/m2.

Deklarované 90% zastínění, uváděné v popisu, je v pořádku. Zastínění je proti slunci a neznamená, že přes síť nebude na 90 % vidět.

Od Vašeho nákupu již uplynula nějaká doba, ale vzhledem k naší snaze udržet dobrý vztah se zákazníkem, nám síť stále můžete vrátit a my Vám za ni vrátíme peníze i přesto, že byla nařezaná dle Vašich požadavků. Můžete mne ohledně vrácení kontaktovat na telefonním čísle 739 624 348 nebo na e-mailu monika.adamkova@levnestavebniny.cz.

Za tým LevneStavebniny.cz

Monika Adámková

před 2 měsíciOvěřený zákazník90%

Zboží různé, ale často levnější než jinde nebo speciality, co jinde nemají.

před 2 měsíciOvěřený zákazník10%

Na stránkách uvedené 4 kontakty, ale dovolat se nejde celý den. Buď telefon nikdo nezvedá, nebo jsou vypnuté! Komunikace s tímto obchodem je velice mizerná až nulová a ještě vám vynadají, že mají svojí práce dost!!!

Levné ceny

před 3 měsíciOvěřený zákazník100%

Ochota, rychlé dodání

před 3 měsíciOvěřený zákazník100%

Zboží doručeno, ale hřebů provedena záměna místo objednaných kovových zaslány plastové!!! Dořešeno s tím že mi vrátí rozdíl peněz.

před 3 měsíciOvěřený zákazník100%

Delší dodání. Část zboží nebylo skladem. Jinak přišlo to co jsem objednal.

před 3 měsíciOvěřený zákazník10%

14 dní objednané zboží s dopravou a nic nedorazilo a zadky kontkakt s firmou

Zajímavé ceny

LevnéStavebniny.cz
Odpověď obchodu LevnéStavebniny.cz

Dobrý den,

mrzí nás, že jsme Vám zatím nemohli doručit zboží. Pokoušeli jsme se Vám dovolat 5. a 9.října, bohužel bezúspěšně, z telefonního čísla 739 624 348.

V případě zájmu se nám prosím ozvěte zpátky.

Děkujeme a přejeme hezký den,

Tým LevnéStavebniny.cz

před 3 měsíciOvěřený zákazník80%

Spokojenost

před 3 měsíciOvěřený zákazník40%

dlouha dodaci lhuta - zbozi "skladem" odeslali az po urgenci

LevnéStavebniny.cz
Odpověď obchodu LevnéStavebniny.cz

Dobrý den,

objednávku jsme zpracovali v úterý 2.10. (objednáno 1.10. večer) a ve čtvrtek 4.10. byla Vaše zásilka předána přepravní službě k odeslání.

V současné chvíli jsme zahlceni množstvím objednávek, někteří dodavatelé dodávají později než obvykle a může tím pádem dojít k mírnému zpoždění. Snažíme se Vaše objednávky vyřídit v nejkratší možné lhůtě.

Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den,

Tým LevnéStavebniny.cz

Potřebujete poradit ?
Infolinka:
224 325 223  Po - Pá : 8 - 16h
Ověřeno našimi zákazníky

zboží přišlo jak mělo, info bylo voláno, vše v naprostém pořádku

Ověřený zákazník, před 13 dny

Skvělý obchod, velký sortiment.

Dobře se zaparkuje a zboží se naloží přímo u skladu.

Ověřený zákazník, před 19 dny

dobré ceny

ochota prodeje nopové fólie i v menším množství než jen celé balení

dostupnost zboží které je málo kde skladem (nopovka s velkými nopy)

spolehlivý obchod, spokojenost

Ověřený zákazník, před 19 dny
Kontakty Vše o nákupu Proč s námi Přihlásit se Infolinka: 224 325 223   Po - Pá : 8 - 16h