• Úvod
  • Jak nás hodnotí naši zákazníci, strana 2

Jak nás hodnotí naši zákazníci, strana 2

Ověřeno zákazníky Od roku 2011 se účastníme služby Ověřeno zákazníky, provozované nezávislým nákupním portálem Heureka.cz. Recenze mohou psát pouze zákazníci, kteří v našem obchodě nakoupili, čímž je zaručena objektivita celkového hodnocení.

Díky dlouhodobě kladnému hodnocení našich zákazníků jsme získali prestižní zlaté logo Ověřeno zákazníky, které potvrzuje vysokou kvalitu poskytovaných služeb obchodu LevnéStavebniny.cz. Detailní hodnocení na Heureka.cz

Nejnovější hodnocení našich zákazníků:

před 1 měsícemOvěřený zákazník100%

Nízká cena

Rychlé dodání materiálu

před 1 měsícemOvěřený zákazník70%

Delší doba dodání

před 1 měsícemOvěřený zákazník100%

Rychlost dodání

před 1 měsícemOvěřený zákazník100%

Firmu Levné stavebniny doporučuji, ale dodání zásilky firmou DPD kurýr nedoporučuji.

Problém byl s dopravou DPD kurýr. Poslali mě e-mail a SMS, kde mě sdělili, že mě zboží přivezou zítra a upřesní čas, protože zboží ani zpráva o času doručení, chtěl jsem DPD kontaktovat, ale šlo to jedině přes facebook (e-mail a SMS nešlo použít), operátorka pátrala po mé zásilce a napsala mě, že zásilka přijde až další den, takže jsem marně čekal. Chápu, že mohou nastat problémy, ale pak mě měli informovat, abych neztrácel zbytečně čas čekáním. Navíc jsem na sledování zásilky zjistil, že tam bez mého pokynu napsali, že jsem si sám dodání posunul. Operátorka se za všechno omlouvala, ale to mě můj zbytečně ztracený čas nenahradí. DPD kurýr nevyužívejte pro přepravu zásilek.

Zboží dorazilo kvalitní, vpořádku a pečlivě zabalené.

před 1 měsícemOvěřený zákazník80%

nedodali dárek, který byl slíbený k objednávce

rychlé vyřízení objednávky

zboží naložili přímo do auta

před 1 měsícemOvěřený zákazník10%

Dne 18.09.2018, 20:39 jsem na Levné Stavebniny objednal - Půdní schody Creadoor Blizzard - Blizzard 90 x 70, 4-segment s doručením 21 prac. dní - platba online
10.10.2018 jsem se dotazoval na stav objednávky - 11.10.2018 mi bez vysvětlení poslali potvrzení objednávky.
12.10.2018 jsem tedy opět požadoval odpověď na stav objednávky - 12.10.2018 odpověď, že zboží není naskladněno, a že mě budou kontaktovat.
15.10.2018 mi od Levné Stavebniny přišel email, že jsem před 26 dny objednal zboží a že mám ohodnotit, jak jsem byl spokojený s nákupem.
16.10.2018 informace, že zboží nebylo naskladněno a že je záležitost předána provozní manažerce.
16.10.2018 mi píše paní Adámková, že by schody měli koncem aktuálního nebo v následujícím týdnu dorazit z NĚMĚCKA.
19.10.2018 jsem obdržel informaci, že přišel jiný typ schodů a nabídli mi jiné, které zdaleka nesplňovaly původní parametry.
20.10.2018 jsem kontaktoval po hodně pokusech paní Adámkovou telefonicky a nakonec jsem shrnul mé požadavky následovně emailem:
- prosím o co nejrychlejší zadání vaší objednávky pro dodání nových, původně objednaných schodů a přesnou informaci, kdy přesně nám bude tento produkt dodán
- prosím o okamžité zajištění technického výkresu produktu (včetně udání přesného stavebního otvoru), na základě kterého bychom mohli vše předem připravit tak, aby po dodávce schodů byla jejiž bezproblémová montáž posledním krokem.
- prosím zvážení o poskytnutí slevy na již uhrazenou objednávku. Komplikace a změny plánů budou pro nás znamenat související vícenáklady, které bychom neměli za vaše pochybení nést sami.
23.10.2018 - žádná odezva - přeposílám na info@levnestavebniny.cz
24.10.2018 - psala paní Adámková:
Dobrý den,
čekala jsem ještě na informace od dodavatele, protože ještě byla malá naděje, že by jim přišly správné schody. Teď jsem to protelefonovávala a bohužel.
Snad během zítřka bych měla vědět přibližný termín dodání. Zkusejí to protlačit na následující dodávku a to by bylo 13.11., ale nemám nic potvrzené. Budu Vás informovat.
Slevu Vám samozřejmě poskytneme, budeme ji vyžadovat od dodavatele.

25.10.2018 - prosím opět o technický výkres schodů, abych si mohl vše předchystat - všude jsem měl již stropy hotové, jen s tímto prostorem jsem čekal na schody.

26.10.2018 - píše paní Adámková, že má potvrzený termín na 13.11., a že se pokusí zajistit výkres.
31.10.2018 - opětovně urguji rozměrový náčrtek
10.11.2018 - urguji rozměrový náčrtek a píši: Ani po 51 dnech od objednání zboží nemáme. Vše máme hotovo a čekáme pouze na vás.
10.11.2018 - píšou mi z Levných Stavebnin, že mi přejí vše nejlepší k svátku
13.11.2018 - mi posílá paní Adamková rozměrový výkres schodů s informací, že schody do 16.11. dorazí
21.11.2018 - po 65 dnech přišly schody - na obalu je Radex Poland - nikde zmínka o původně objednaných Creadoor Blizzard (které byly 16.10. na cestě z Německa) - slíbenou slevu nikdo neposkytl. O víkendu budu schody usazovat a dodělávat kousek stropu na chodbě. Určitě si příště raději připlatím a objednám si zboží raději u spolehlivých stavebnin než u levných. S pozdravem, Evžen Jachan, 734 424 843

Nedostatečná komunikace

Dlouhá doba dodání

Nesplnili co slíbili

Nesolidní jednání

Velice špatný dodavatel

Nedoporučuji

před 2 měsíciOvěřený zákazník100%

Skvělí

před 2 měsíciOvěřený zákazník70%

cena

před 2 měsíciOvěřený zákazník30%

Zboží došlo v jiném barevném provedení než jsem měl objednané a napsané na faktuře.

LevnéStavebniny.cz
Odpověď obchodu LevnéStavebniny.cz

Dobrý den,

nejsme si vědomi toho, že by tato objednávka byla u nás reklamována. Někdy se může stát, že dodavatel pošle jiné zboží , také má každý dodavatel jiné označení barevného provedení.

Mrzí nás, pokud Vám bylo dodáno zboží v jiném barevném provedení. Příště, pokud by se vyskytl problém, prosíme o zaslání reklamace a budeme situaci řešit. Naším cílem je spokojenost našich zákazníků.

Děkujeme a přejeme hezký den,

Tým LevnéStavebniny.cz

před 2 měsíciOvěřený zákazník60%

Ne vždy se telefonicky dovoláte.

Chyba v systému - po několika dnech od převzetí zboží přišlo oznámení z e-shopu, že zboží není ještě převzato.

Cena. Umístění skladu.

před 2 měsíciOvěřený zákazník100%

Zakoupila jsem zboží, které jinde šlo zakoupit jen ve velkém balení. I když nebylo na skladě, přesto jej sehnali a zaslali. Stavebniny mohu jen doporučit, jsou spolehliví.

před 2 měsíciOvěřený zákazník100%

Málo místa u prodejny

Nízké ceny

Odběr v Praye

před 2 měsíciOvěřený zákazník100%

vše super, cena , rychlost...vyzvednutí poblíž bydliště, doporučuji

před 2 měsíciOvěřený zákazník100%

Pokud nespěcháte,tak pohoda.

dodání nebylo ihned,ale do týdne i když bylo skladem

dobrá cena i s dopravou

před 2 měsíciOvěřený zákazník100%

Nakupte rozhodně neuděláte chybu.

Rychlý,ochotný rozhodně moc doporučuji.

Potřebujete poradit ?
Infolinka:
224 325 223  Po - Pá : 8 - 16h
Ověřeno našimi zákazníky

zboží přišlo jak mělo, info bylo voláno, vše v naprostém pořádku

Ověřený zákazník, před 13 dny

Skvělý obchod, velký sortiment.

Dobře se zaparkuje a zboží se naloží přímo u skladu.

Ověřený zákazník, před 19 dny

dobré ceny

ochota prodeje nopové fólie i v menším množství než jen celé balení

dostupnost zboží které je málo kde skladem (nopovka s velkými nopy)

spolehlivý obchod, spokojenost

Ověřený zákazník, před 19 dny
Kontakty Vše o nákupu Proč s námi Přihlásit se Infolinka: 224 325 223   Po - Pá : 8 - 16h