Reklamace

Reklamace vyřizujeme bezodkladně. Nové zboží Vám zašleme co nejdříve po obdržení vadného zboží.

Reklamace vadného zboží

Reklamované zboží můžete předat osobně, nebo nám je zaslat na níže uvedenou adresu a my Vám je obratem vyměníme za nové. Chcete-li reklamovat obtížně přepravitelné zboží, kontaktujte nás prosím na tel. 739 624 348, kde s Vámi domluvíme způsob přepravy.


Ke zboží přiložte daňový doklad (fakturu), který jste obdrželi při koupi, nebo alespoň číslo objednávky.


Adresa pro reklamace zboží:
D.S.M. Praha s.r.o. - vrácení zboží
Ptice 107
273 51 Ptice

Vrácení zboží ve 14-denní lhůtě

Právo na vrácení zboží bez udání důvodu máte dle §53 odst.7 občanského zákoníku do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží, v případě, že jste spotřebitel. Právo na vrácení máte i v případě objednání přes internet a následném osobním odběru na některém z našich skladů.


Ke zboží přiložte prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy a dále daňový doklad (fakturu), který jste obdrželi při koupi, nebo alespoň číslo objednávky.


Adresa pro vrácení zboží:
D.S.M. Praha s.r.o. - vrácení zboží
Ptice 107
273 51 Ptice

Ověřeno našimi zákazníky

Cena, rychlost dodání.

Ověřený zákazník, před 1 měsícem

Všechno proběhlo v pořádku tak jak bylo zboží objednané

Ověřený zákazník, před 1 měsícem

rychlý, spolehlivý

Ověřený zákazník, před 1 měsícem

Vážení zákazníci, v aktuální situaci může docházet ke zpoždění dodání některých objednávek. Děkujeme za pochopení.

Kontakty Vše o nákupu Proč s námi Přihlásit se