Reklamace

Reklamace vyřizujeme bezodkladně. Nové zboží Vám zašleme co nejdříve po obdržení vadného zboží.

Reklamace vadného zboží

Reklamované zboží můžete předat osobně, nebo nám je zaslat na níže uvedenou adresu a my Vám je obratem vyměníme za nové. Chcete-li reklamovat obtížně přepravitelné zboží, kontaktujte nás prosím na tel. 739 624 348, kde s Vámi domluvíme způsob přepravy.


Ke zboží přiložte daňový doklad (fakturu), který jste obdrželi při koupi, nebo alespoň číslo objednávky.


Adresa pro reklamace zboží:
D.S.M. Praha s.r.o. - reklamace
Papírenská 116/7
160 00 Praha 6

Vrácení zboží ve 14-denní lhůtě

Právo na vrácení zboží bez udání důvodu máte dle §53 odst.7 občanského zákoníku do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží, v případě, že jste spotřebitel. Právo na vrácení máte i v případě objednání přes internet a následném osobním odběru na některém z našich skladů.


Ke zboží přiložte prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy a dále daňový doklad (fakturu), který jste obdrželi při koupi, nebo alespoň číslo objednávky.


Adresa pro vrácení zboží:
D.S.M. Praha s.r.o. - vrácení zboží
Ptice 107
273 51 Ptice

Potřebujete poradit ?
Infolinka:
224 325 223  Po - Pá : 8 - 16h
Ověřeno našimi zákazníky

s obchodem mam dlouhodobe dobrou zkusenost, tentokrat ovsem zbozi dosud nedorazilo

Ověřený zákazník, před 2 měsíci

Ochota, rychlost, příznivé ceny

Ověřený zákazník, před 2 měsíci

Vstřícné bezproblémové jednání

Ověřený zákazník, před 2 měsíci

Vážení zákazníci, v aktuální situaci může docházet ke zpoždění dodání některých objednávek. Děkujeme za pochopení.

Kontakty Vše o nákupu Proč s námi Stěhování skladu Přihlásit se Infolinka: 224 325 223   Po - Pá : 8 - 16h