Podkladní asfaltový pás Tegola Safety Plus HP EPP 4mm

Podkladní SBS pás / pásy s modifikací SBS = vysoká teplotní stálost a odolnost mrazu, elastičnost. Použití jako hydroizolace střešních skladeb. ... více
Dostupnost:Ihned k odeslání
Ceníková cena
výrobce:
151,25 Kč
Sleva:5%
Cena za 1 m2 s DPH:1150143,75
Cena za 1 m2 bez DPH:118,80 Kč
Cena za 1 bal s DPH:1 149,98 Kč
Cena za 1 bal bez DPH:950,40 Kč
m2
Značka:Tegola  
Záruka:24 měsíců
Rozměr:1x8 m
Váha:5,125 kg / m2
Barva:černá
V balení:8 m2
Doba dodání:Do 5 pracovních dnů
Kód produktu:TG8010

Podkladní asfaltový pás Tegola Safety Plus HP EPP 4mm

Podkladní pásy s modifikací SBS = vysoká teplotní stálost a odolnost  proti mrazu, elastičnost. Použití jako spodní vrstva vícevrstvené skladby ploché střechy nebo do souvrství obrácených střech. Je to přípravná či podkladní vrstva na hrubý beton nebo k dorovnání nerovností, zároveň slouží jako další zabezpečovací hydroizolační vrstva.

 

Spodní i vrchní vrstva opatřena spalitelnou fólií. Aplikujeme natavením na podkladní konstrukci, u vyšších sklonů navíc zajistíme mechanickým kotvením lepenkáči s velkou plochou hlavou v místě překrytí, v případě sekundární izolace a nebo v případě použití jako parotěsná zábrana se okraje v místě překrytí svařují.

 

  • nosná vložka z netkaného polyesteru
  • vynikající odolnost vůči vysokým teplotám a optimální pružnost při velmi nízkých teplotách
  • vhodné pro všechny aplikace, zejména hydroizolace střech - vícevrstvené skladby a nebo souvrství obrácených střech
  • aplikace natavováním nebo přibitím u sklonu >20 °
  • spodní i vrchní vrstva ze spalitelné fólie
Podkladní asfaltový pás Safety Plus HP EPP  
délka / šířka 1 x 8 m
tloušťka 4 mm
hmotnost role 41 kg
počet rolí na paletě 23 rolí
typ pásu modifikovaný asfalt SBS
typ nosné vložky polyester
průtažnost MD/CMD 45 %
flexibilita při nízké teplotě - 15 °C
tepelná stálost + 100 °C
způsob aplikace natavováním a nebo mechanickým kotvením u sklonu ? 20 °

Tab.: Charakteristika podkladního asfaltového pásu Safety Plus HP EPP

Montáž natavitelných asfaltových pásů

Příprava

  • Povrch podkladní konstrukce musí být čistý, suchý, bez sněhu a námrazy, bez ostrých výstupků a bez prašného nánosu. 
  • Aplikace možná v rozmezí teplot 5 - 25 °C. (Při vyšších/nižších teplotách pásy uložíme v rolích na stojato uvnitř budovy.)
  • Hořáky, nože na řezání, ocelová izolatérská špachtle, válečky na válečkování natavených nebo nalepených přesahů asfaltových pásů.

 

A jdeme pokládat

  1. Podklad z betonu, plechu apod. natřeme asfaltovým penetračním nátěrem.
  2. Po zaschnutí nátěru asfaltové pásy natavujeme na podklad.
  3. Asfaltový hydroizolační pás se nejprve rozvine, usadí se do správné polohy v místě natavení, následně se důkladně svine jedna polovina role a nataví se.
  4. Potom se svine a nataví druhá polovina role.
  5. Pásy se obvykle kladou jedním směrem tak, aby jednotlivé příčné spoje byly vůči sobě vždy posunuty minimálně o 0,5 metru. Spoje jednotlivých hydroizolačních vrstev nad sebou se nesmí překrývat (v jednom místě, v jednom pruhu).

 

  • Natavování pásů je možné provádět v celé jejich šířce jednoho metru a nebo ve dvou krocích, nejdříve postupně natavit pás v šířce přibližně 85 cm (kromě přesahu), a následně samostatně provádět natavení přesahů/spojů pásů.
  • V hydroizolačních souvrstvích se asfaltové pásy mezi sebou celoplošně svařují plynovým hořákem tak, aby se horní i spodní vrstva asfaltové směsi u pásů rozehřála a tavila tak, aby došlo k vodotěsnému natavení hydroizolací.
  • Plamen hořáku udržujeme poměrně nízko nad povrchem plochy.
  • Natavování příčných přesahů vrchních asfaltových pásů s ochranným posypem je nutné provádět takovým způsobem, aby v oblasti příčného přesahu (o minimální šířce 12 cm) došlo ke spolehlivému spojení navazujících pásů. Horní povrch je potřeba nahřát tak, aby se ochranný posyp zatavil do krycí asfaltové vrstvy nad nosnou vložkou a zároveň, aby došlo ke správnému nahřátí spodní plochy a spálení PE fólie u přilehlého pásu. Natavování přesahů pásů musí plnit funkci hydroizolacce a v přesazích se tak nesmí tvořit vlnky.
  • Po natavení se doporučuje nechat asfaltové pásy zchladnout a v maximální míře omezit pohyb po jejich povrchu.

 

Mechanické kotvení

  • Provádíme v oblasti přesahů spojů pásů. Podélné přesahy mají min. šířku 12 cm a příčné přesahy mají min. šířku 15 cm.
  • Pro mechanické kotvení je potřeba použít příslušné kotevní prvky vzhledem ke skladbě střechy a typu podkladní konstrukce (beton, dřevo, plech). Umístění kotevních prvků v přesazích asfaltových pásů se doporučuje provádět tak, aby v místě kotveních prvků vzniknul mezi okrajem podložky nebo horní plochy hmoždinky kotevního prvku volný přesah o minimální šířce 8 cm pro natavení hydroizolací.
  • Pásy nejdříve volně položíme na čistý podklad - pás se nejprve rozvine, usadí se do správné polohy, v přesazích se mechanicky přikotví a po položení sousedních asfaltových pásů a jejich mechanickém přikotvení se postupně provádí natavení jejich přesahů.

TEGOLA = garance vysoké kvality

Společnost Tegola je světovou jedničkou na trhu již od roku 1971. Značka má své kořeny v malebném Italském městečku Vittorio Veneto a od svých počátků se specializuje na výrobu střešních produktů a systémů, v níž je proslulá svojí špičkovou kvalitou. Tegola neustále invouje systémy se zaměřením na environmentální udržitelnost. Na českém trhu se společnost Tegola objevila v roce 1991 a své postavení na trhu si získala zejména díky dlouhověkosti nabízených produktů, jejich snadné instalaci a vysoké kvalitě.

Fotografie

Podkladní asfaltový pás Tegola Safety Plus HP EPP 4mmPodkladní asfaltový pás Tegola Safety Plus HP EPP 4mm
Příbuzné produkty
Ohodnoťte produkt

Hodnocení produktu Podkladní asfaltový pás Tegola Safety Plus HP EPP 4mm zákazníky

Podělte se s ostatními zákazníky o Váš názor na tento produkt.

DOPRAVA ZDARMA  na objednávky od 1000,- Kč a vybrané způsoby přepravy

Kontakty Vše o nákupu Proč s námi Přihlásit se